• Bizi Arayın: +90 232 441 16 61
  • Email: info@fonetsan.com.tr
  • Çalışma Saatlerimiz: 09:00 - 18:00

  • Ana Sayfa
  • Çözümler
  • Geçiş Kontrol Sistemleri

ceyhan gecis kontrolEğer işletmenizde, kritik olan yerlere yetkisi olan kişilerin, verilen zaman dilimlerine ve yetki seviyesine göre geçiş yapılabilmesi, takibinin sağlanması ve istenen zaman aralıklarında rapor olarak, bu geçiş bilgilerinin alınması isteniyor ise geçiş kontrol sistemine ihtiyaç var demektir.
Geçiş kontrol sistemleri, işletmeler için güvenlik, takip, zaman kullanımı ve bunların beraberinde getirdiği, işletme personel disiplini ve verimlilik açısından çok önemli yer tutmaktadır.

Bu sistemler, genel olarak bağımsız, bilgisayar alt yapılı, şifreli, kartlı, parmak izi okumalı olarak kullanılmakta, yerin önem derecesine göre bu okuyucuların tipleri değişmektedir.

Sistemlerde, personelin belli bir düzende geçişini sağlamak için turnike, araç park alanlarına geçiş sağlamak için bariyerler, standart kapı geçişleri için manyetik kilit veya elektrikli kapı karşılıkları yerine göre kullanılmaktadır.

Kartlı Geçiş Personel Devam Takip Sistemi

Kartlı geçiş sistemi en geniş anlamı ile işletme içinde, erişim denetimini ve raporlanmasını sağlar. Bu yönü ile kartlı geçiş sistemi hem emsalsiz bir güvenlik sistemi hem de yönetim maliyetlerinin azaltılmasının vazgeçilmez unsurudur. Sistem, işletme personelini ve bilgileri son teknoloji ile en güvenli şekilde emniyet altına alarak, güvenlik için yapılan iş miktarını azaltıp aynı zamanda maliyetlerin düşmesini sağlamaktadır.

Parmak İzi Geçiş Personel Devam Takip Sistemi

Tatil köyü, otel, fabrika, depo şantiye büyük mağaza ve alışveriş merkezi gibi mekanların personel devam ve takibi için tasarlanmış 5 milyarda 1 yanılma payı ile çalışan parmak izi okuma sistemleri 500 den 4000 kişiye kadar parmak izi tanıma kapasitesi ile proximity kart sistemlerinin yerini almaya aday bir teknolojidir. Bilgisayar ağından yararlanarak çalışabildiği gibi com port ile de bilgisayara bağlanabilmektedir. Proximity kart maliyetleri göz önüne alındığında ekonomik, kullanım olarakta kart taşıma gibi bir zorunluluğu ortadan kaldıran parmak izi tanıma sistemleri şifre ve proximity kart ile aynı andada çalışabilmektedir. Parmak izi tanıma süresi 200 kullanıcıda 3 saniye, şifre girilerek parmak izi okuma süresi 1 saniyenin altındadır.

Pdks, el ile hesaplama yapan işletmelerde kayıp zaman ve insan hatası faktörlerinden dolayı işletmelerin fiyat ekonomilerine verilen zararların önüne geçmesinin yanı sıra, PDKS sistemleri; işletmeye personel takibinde disiplin ve çağdaşlık getirmektedir. Personel maliyetlerini ve personel çalışma saatlerini kontrol edebilen işletme, rekabetin çok yoğun yaşandığı pazarlarda daha etkili olabilme şansını da yakalayabilmektedir.

PDKS Sistem Kurulumu Nasıl Yapılır?

PDKS sistemi, parmak izi pdks veya proximity pdks kart okuyucu cihazlardan birisi kullanılarak; personellerin giriş - çıkışının yapıldığı noktada duvara veya bir turnike üzerine kart okuyucu veya parmak izi terminalin montajı yapılır. Çalışan personellere sistem kartlı ise firmanın logosunu içeren kredi kartı ebadında personel kartları verilir. Bu kartlar seri numaralı olabileceği gibi, kartı kullanan kişinin kimlik bilgilerini de içerebilecek şekilde de olabilir. Pdks sistemi biometrik ise parmak izi kayıtları cihaz üzerinden tanımlanıp yazılım tarafında da eşleştirmeleri yapılırak Personeller pdks yazılımında da tanımlanmış olurlar.

Pdks sistemine ait yazılım  işletmede kullanılan herhangi bir bilgisayara veya server'a firmamız tarafından geliştirilmiş  yazılım yüklenir. PDKS yazılımı İşletmenin mesai saatlerine, cezai kesintilerine, departmanlarına vb. özel yapılarına göre program parametreleri düzenlenir ve eğitimi alan kullanıcıya parametrelerin değişmesi gerektiğinde değiştirebilmesi için ve günlük kullanım ile ilgili gerekli eğitim verilir.

PDKS Uygulaması Nasıl Yapılır?

Personel girişte ve çıkışta proximity kart okuyucu terminalden kartını okutarak veya parmak izi okuyucu terminale parmağını basarak geçişini yapar. Bilgiler okuyucu terminalin hafızasında depolanır. Depolanan giriş çıkış kayıtları istenildiği an pdks programına aktarılır ve pdks programı aracılığıyla takibi yapılır.

Artık kullanıcı pdks sistemine ait yazılımdan istediği raporları (Geç gelenler, erken çıkanlar, fazla mesaiye kalanlar, devamsızlar vb.) alabilir. İstenirse PDKS sistemi personelin normal ve fazla mesailerini de hesaplayarak ay sonu bordro yazılımına uygun verileri hazırlayarak, bordro işlemini minumum süreye indirgenmesini sağlar. Pdks yazılımından alınan bu verilerin bordro programına aktarılmasıyla işlem yükü hafifler ve süreç hızlanır.

ceyhan pdks bluecode
Bluecode PDKS Sistemi,

BlueCode PDKS programı basit ve kullanışlı olarak tasarlanmıştır. Program, personelin hareketlerini, avans bilgilerini, mesai bilgilerini, izin bilgilerini ve avans bilgilerini takip edebileceği bir sistemdir. Kullanıcı bu personel bigilerini tanımlayarak tüm işlemelerini tek form üzerinde gerçekleştirebilir.

PDKS Yazılımı
Yemekhane Yazılımı
Geçiş Kontrol Sistemi
Parmak İzi Okuyucu
Proximity Kart Okuyucu
Proximity Kart
Yüz Tanıma
Turnike Sistemleri

Bluecode Yazılımı
pdks ekran1

Personel avans ve prim modülü sayesinde ay içindeki personel ödemeleri takip edilir ve maaşa ilgili rakamlar yansır.


Personelin günlük ve senelik izin bilgileri ücretli ve ücretsiz olarak sisteme giriş yapılabilir ve bu sayede senelik izin programı planlanabilir.
Personel giriş ve çıkışlarına tolerans süresi tanımlanabilir ve bu sayede toleransı ihlal eden personellere ceza uygulanabilir.
Kart basmayı unutan personele manuel giriş ve çıkış hareketi yapılabilir ve hareketler değiştirilebilir.(yeni hareket girişi ve düzeltmeler yönetici tarafından anlaşılabilir)
Personel giriş çıkışları vardiya mantığı ile çeşitlendirilebilir.
Kişi bazında veya departman bazında raporlama yapılabilir
Çoklu atama menusu sayesinde toplu vardiya/hareket/mesai/avans atama işlemleri yapılabilir ve bu sayede işlem kolaylığı sağlanır.
Firma tanımı mevcut olup işletme dışındaki personelleride  firma tanımı yapılarak raporlara dahil edilebilir
Raporlamalar excel/txt/html/xml  formatlarında alınabilir.
Muhasebe programlarına  ile *.*txt formatında entegrasyon sağlanır.

Fonetsan

FONETSAN
Teknoloji Danışmanlığı & Proje Şirketi

FONETSAN Bilgi Teknolojileri ve Mühendislik A.Ş. olarak; 2000 yılında çıkmış olduğumuz bu yolda siz değerli iş ortaklarımiz ile birlikte İzmir'in sayılı teknoloji çözümleri firmalarından biri olduk. Bu süreçte; birbirinden değerli projelere imza attık. Türkiyenin önde gelen projeleri dahil olmak üzere güçlü markalar ile sonuca giden projelerde yer alarak sizlere hizmet vermenin gururunu yaşamaktayız. Bugüne geldiğimizde sizlere daha kapsamlı ve profesyonel hizmetler verebilmemiz adına bundan sonraki dönemde FONETSAN A.Ş. olarak yolumuza devam ediyoruz.

 

Güncel Haberler

Bütün Haberler

Çalışma Saatlerimiz

Pazartesi - Cuma
09:00 - 18:00
Cumartesi
09:00 - 14:00
Pazar
Kapalı