Müşteri Memnuniyeti
Şirketlerin temel amacı müşteri bulmak ve müşteriyi elde tutmaktır.
P. Drucker
Müşteri Odaklı Olmak
Varlık nedenimiz olan müşterilerimizi en yüksek düzeyde memnun etmek, güvenini ve sadakatini kazanmak için tüm faaliyetlerimizde müşteri odaklı bir yaklaşım benimseriz.
Müşteri Şikayetlerini Algılamak
Faaliyetlerimizle ilgili müşteri şikayetlerini en doğru şekilde algılama, tanımlama, analiz etme, yönlendirme, çözümler üretme, müşteriye sonuçlarını bildirme süreçlerini; şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verebilirlik, objektiflik ve gizlilik prensipleri doğrultusunda değerlendirerek yönetir ve bu bilgiyi sürekli iyileştirme sağlamak için kullanırız.
Şeffaflık
Müşterilerimize, çalışanlarımıza ve diğer paydaşlarımıza geri bildirimlerin nasıl değerlendirildiği konusunda yeterli bilgiyi verir ve açık davranırız.
Erişilebilirlik
Farklı müşteri gruplarının gereksinim ve beklentilerini karşılayacak çeşitli iletişim ağları oluşturur ve bunları duyurarak müşterilerle iletişimi kolaylaştırırız.
Cevap verebilirlik
Müşterilerimizin geri bildirimlerinin değerlendirilmesi aşamalarında onlara bilgi verir ve şikayetlerindeki aciliyete göre cevap önceliği tanırız. Müşterilerimizin talep ettikleri bilgiye kolayca erişmelerini sağlarız.
Objektiflik
Müşterilerimizden aldığımız geri bildirimleri objektif bir çerçevede ele alarak tüm tarafların beklentileri doğrultusunda değerlendirir ve çözüm sürecinde de objektiflik kriterlerini göz önünde bulundururuz.
Gizlilik
Müşterilerimizin geri bildirimleri esnasında elde edilen kişisel bilgilerini gizli tutar, bu konuda en üst düzeyde hassasiyet gösteririz.
Müşterilerin Süreçlere Katılımını Sağlamak
Müşterilerimizin beklentileri, gereksinimleri ve ilettiği geri bildirimleri doğrultusunda, yeni ürün ve hizmet tasarlamak ve mevcut tasarımları geliştirmek için müşterilerimizle birlikte çalışır ve bu şekilde süreçlerimize aktif olarak katılmalarını sağlarız.
Müşteri Memnuniyetini En Üst Seviyede Tutmak İçin Sürekli İyileştirme Yapmak
Müşterilerimizin sağladığı geri bildirimleri ve algılamalarını sürekli olarak analiz eder, gözden geçirir, raporlar ve sürekli iyileştirme çalışmaları kapsamında kaynak olarak kullanırız.